人気ブログランキング | 話題のタグを見る

リレーブログ ~ セラ先生~

リレーブログ ~ セラ先生~_a0285570_0185555.jpg
This week we started learning about Halloween!

We sang many fun Halloween songs in both M&B and Kindy class.

We used our bodies to remember our new Halloween vocabulary.

In the M&B class we "stomped" like MONSTERS and "crawled" like SPIDERS.
And many more!

In the Kindy class we talked about wearing a costume on Halloween.

We sang a song about guessing Halloween costumes, called "Knock, knock, trick-or-treat!".
What will you be for Halloween? A witch? A ballerina? A pirate?

ハロウィンについてのレッスンが始まりました。
マミー&ベイビーやキンディのクラスではたくさんの楽しいハロウィンの歌を歌いました。

ハロウィンででてくる語彙を覚えるためにしっかり身体を動かしました。

マミー&ベイビーのクラスでは、モンスターみたいにドシンドシンと足踏みしてみたり、クモみたいにハイハイしてみたりしました。

キンディのクラスでは、ハロウィンの仮装について紹介し、想像しながら’トントントン お菓子をください!’という歌を歌いました。

みんなはハロウィンに何に仮装するかな?魔女かな?バレリーナかな?海賊かな?

by rhythmic-school | 2012-10-16 12:00 | English